piątek, 24 stycznia 2014

INFORMACJA

Cześć.

Zawieszam bloga na czas nieokreślony. Nie to, że nie mam weny, po prostu smuci mnie, że ludzie nie doceniają tego, iż ktoś się napoci, nawymyśla, straci swój czas na napisane jednego rozdziału, gdzie długość to przeciętnie 3,5 strony w Wordzie, a w zamian za to nic nie otrzymuje. Rozumiem, że macie problemy z poprawnie ułożonym zdaniem, ale głupie "fajny rozdział, pisz dalej" motywuje pisarza do kontynuowania własnego dzieła.
To, czy wrócę z nowym rozdziałem, zależy tylko i wyłącznie od Was.

Pozdrawiam,
Maja

14 komentarzy:

  1. Maaaju!! Wracaj! Nie możesz nas tak zostawić.. Czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Majka! Ja tu siedzę i czekam na rozdziały.. Niestety, wiem, że nie jestem najlepszym komentującym, chociaż sama proszę o komentarze przy moim opowiadaniu. :/ Ale obiecuję poprawę i konkretny komentarz pod każdym kolejnym rozdziałem! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Maju, proszę nie rób mi tego, to opowiadanie jest świetne C: Proszę nie przerywaj!! Czekam na kolejny rozdział z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Majka! Wiesz, że masz więcej komentarzy niż ja? o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przerywaj! Czytałam każdy rozdział jaki napisałas i bardzo lubię to opowiadanie, staram się komentować kiedy tylko mogę mam nadzieje, że wrócisz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przerywaj !! ;) jest to jedno z moich ulubionych opowiadać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No teraz to już na pewno nie postawię Ci pomnika :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Pfffff... nie ma tak! Wracaj proszę ;c... Bardzo lubię czytać twojego bloga i obiecuję że jak wrócisz to będę komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah, to jest tak genialne, że nie wytrzymam! Błaaaaaaaaaaaaagam musisz kontynuować, błagam, błagam, błaaaaagam.
    Ok, pamiętaj, że kocham Twój sposób pisania, a Ciebie samą uwielbiam.
    Wierna fanka @becreativebitch - Tori :)

    OdpowiedzUsuń
  10. błagam wracj maju do nas :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Maju proszę cię prowadzisz tak świętnego bloga ♥ twój styl pisania jest bardzo dobry masz super pomysły i wykorzystaj je do dalszego pisania ♥ czekamy kiedy się odezwiesz

    OdpowiedzUsuń
  12. nie pier***, tylko pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Klękaj zła dziewkooo~! Dostąpił cię zaszczyt, gdyż Lady @NicoleHour nadrobiła właśnie całe to opowiadanie! Byś czuła ten ból, i zawód, i cierpienie jakież odczuła Lady Hour i by cię kurwa szlag trafił, bo chce, żeby jej oczy ujrzały nowy rozdział! ;D


    A tak na seriously, I like it! I czekam na c.d. ;3


    ONE and ONLY:
    @NicoleHour

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieeeeeee!!!

    OdpowiedzUsuń